امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

خط اتوبسرانی رودهن به مترو نوبنیاد و بالعکس راه اندازی شد

خط اتوبسرانی رودهن به مترو نوبنیاد و بالعکس  راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:خط اتوبسرانی رودهن به مترو نوبنیاد و بالعکس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس کچویی شهردار و دیگر مسولین شهر افتتاح و راه اندازی شد. مهندس عاشقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت: باهمت شورای اسلامی […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:خط اتوبسرانی رودهن به مترو نوبنیاد و بالعکس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس کچویی شهردار و دیگر مسولین شهر افتتاح و راه اندازی شد.

مهندس عاشقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت: باهمت شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن و با توجه به درخواست های مکرر مردم، این سازمان اقدام به راه اندازی خط اتوبوسرانی رودهن به ایستگاه مترو نوبنیاد تهران و بالعکس نمود.

محمدعاشقی گفت: تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران در این خط در اختیار سازمان حمل و نقل شهرداری رودهن قرار گرفته و از امروز فعالیت خود را آغاز نموده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن با بیان اینکه مبلغ کرایه این اتوبوسها تنها  دوهزار و۵۰۰تومان است گفت: تردد این اتوبوسها از آزاد راه تهران- پردیس و بدون پرداخت عوارضی و معطلی صورت می گیرد و مسافران می توانند در کمترین زمان ممکن به مترو در پایانهدستواره واقع در ضلع غربی میدان نوبنیاد دسترسی داشته باشند.

عاشقی افزود: به جهت رفاه حال مردم و شهروندان عزیز هفتایستگاه برای این اتوبوس ها در مناطق مختلف شهر رودهن مشخص شده است .

وی افزود: ایستگاه_مجتمع_دانشگاه آزاد اسلامی واقع در بلوار آیت الله خامنه ایی، ایستگاه_مجتمع_یاس، ایستگاه_مخابرات، ایستگاه_پارک_سردار_جنگل(پارک آبشار)، ایستگاه_شهرداری_رودهن، ایستگاه لاله صحرا، ایستگاه بلوارامیرکبیر و ایستگاه بلوارامامت هفت ایستگاهی است از ساعت۶صبح آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن در پایان از زحمات و پیگیری های مستمر شهرداررودهن و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای ایجاد خط اتوبوسرانی  رودهن- تهران و بالعکس تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.