امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

پيام تسليت مهندس كچويي شهردار رودهن به مناسبت حمله تروريستي شهر اهواز

پيام تسليت مهندس كچويي شهردار رودهن به مناسبت حمله تروريستي  شهر اهواز

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري رودهن: در پي حادثه حمله تروريستي شهر اهواز و شهادت و مجروح شدن تعدادي از هموطنانمان شهردار رودهن با صدور پيامي اين حادثه ناگوار را تسليت گفت. حادثه تروريستي  به رژه نيروهاي مسلح اهواز بار ديگر چهره پليد دشمنان كوردل نظام جمهوري اسلامي ايران را نمايان […]

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري رودهن: در پي حادثه حمله تروريستي شهر اهواز و شهادت و مجروح شدن تعدادي از هموطنانمان شهردار رودهن با صدور پيامي اين حادثه ناگوار را تسليت گفت.
حادثه تروريستي  به رژه نيروهاي مسلح اهواز بار ديگر چهره پليد دشمنان كوردل نظام جمهوري اسلامي ايران را نمايان ساخت.اين دشمنان همواره تلاش مي كنند با انجام اين گونه حركات تروريستي در وحدت بين امت اسلامي خلل وارد كنند. ولي بايد بدانند به فرموده مقام معظم رهبري اينگونه جنايات كه حاكي از خيانت و در عين حال حقارت مباشران و نيز آمران و مسببان آن است كوچكتر از آن است كه در عزم ملت ايران خللي وارد كند.
اينجانب ضمن محكوم كردن اين حادثه تروريستي شهادت تني چند از هموطنان عزيزمان را به مقام معظم رهبري و  خانواده معظم شهدا وملت شريف ايران تسليت عرض مي نمايم و براي آن شهداي معزز علو درجات و براي تمامي بازماندگان صبر جميل مسالت مي نمايم. همچنين از درگاه الهي آرزوي سلامتي و شفاي عاجل براي مجروحان اين حادثه دلخراش را دارم.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.