امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن از خانواده های جانبازان و شهدا

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن از خانواده های جانبازان و شهدا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان در طرح سپاس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن از خانواده های جانبازان و شهدا دیدار به عمل آمد. مهندس کچویی شهردار رودهن در […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن :در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان در طرح سپاس با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن از خانواده های جانبازان و شهدا دیدار به عمل آمد.

مهندس کچویی شهردار رودهن در این دیدار معنوی گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی  و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (س) جانفشانی کرده اند.

وی در ادامه افزود: تلاش همه ما برای خدمت به خانواده شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی و دینی و البته کمترین کار ممکن است و دیدار با این عزیزان را ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا و جانبازان برشمرد.

مهندس کچویی اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و جانبازان مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنان افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود و پاسداشت مقام شهدا و جانبازان و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا وجانبازان از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن است.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با خانواده معزز شهید جواد کاظمی و جانباز سرافراز محمد رضا شکوری دیدار و با اهدای لوح و هدایا از مقام والای شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.