امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن با هدف تسریع و رفع مشکلات شهروندان و ارتقای تعامل برنامه ملاقات هفتگی اعضای شورای اسلامی شهر رودهن با مردم در   دفتر شورا برگزار شد . رئیس شورای اسلامی شهر رودهن ضمن تشکر از حضور شهروندان در دفتر شورای اسلامی شهر یکی از برنامه های […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن با هدف تسریع و رفع مشکلات شهروندان و ارتقای تعامل برنامه ملاقات هفتگی اعضای شورای اسلامی شهر رودهن با مردم در   دفتر شورا برگزار شد .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن ضمن تشکر از حضور شهروندان در دفتر شورای اسلامی شهر یکی از برنامه های که در اولویت کاری اعضای شورای اسلامی قرار داشته را دیدار حضوری و چهره به چهره با مردم بر شمرد.

عاشقی ادامه داد : ملاقاتهای مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات به حق شهروندان است و از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع ، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت .

گفتنی است دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر در ارتقای تداوم ملاقات های مردمی با شهروندان هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۱۸ – ۱۶ صورت می گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.