امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

دیداراز خانواده های معظم شهدا

دیداراز خانواده های معظم شهدا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: به مناسبت هفته بسیج و با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مهندس همت نجفی عضوشورای اسلامی شهر- مهندس کچویی شهردار- سرهنگ مرشدی فرمانده سپاه بخش رودهن – فرمانده پایگاه بسیج دانش آموزی و دیگر فرماندهان پایگاه های […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: به مناسبت هفته بسیج و با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مهندس همت نجفی عضوشورای اسلامی شهر- مهندس کچویی شهردار- سرهنگ مرشدی فرمانده سپاه بخش رودهن – فرمانده پایگاه بسیج دانش آموزی و دیگر فرماندهان پایگاه های بسیج با خانواده های شهدا دیدار و با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند.

در اين ديدار مهندس همت نجفی عضو شورای اسلامی شهر رودهن اظهار نمود: هدف از برگزاري اين ديدار را دلجويي از خانواده شهدا و اعلام پيروي از آرمان‌هاي شهدا و رهبر كبير انقلاب عنوان كرد .

همت نجفی ادامه داد: سرزمين پاك ايران نيز بيش از هر جاي ديگر، مفتخر به داشتن ارزش هاي والا و اصيلي است كه نمونه ي آن را در كمتر جايي مي توان يافت.”فرهنگ ايثار و شهادت” يكي از ارزش ها است كه هم زمان با تاريخ اين سرزمين شكل گرفته و هميشه از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده است. پس از واقعه ي عظيم عاشورا ، اعتبار و ارزش اين فرهنگ در نزد ايرانيان دو چندان شده و جنبه ي تقدس و الهي نيز به خود گرفته است.

مهندس کچویی شهردار رودهن در این دیدارها  ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: دیدار و عیادت از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه مسئولان و مایه امید آنهاست.

وی گفت: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آنها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد.

شهردار رودهن امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است.

کچویی بیان کرد: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با خانواده شهدا دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این خانواده های شهدا آشنا شوند و تلاش کنند که مشکلات خانواده شهدا حل شود.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.