امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجليل از كاركنان نيروي انتظامي شهر رودهن

تجليل از كاركنان نيروي انتظامي شهر رودهن

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري رودهن: مراسم تجليل از كاركنان نيروي انتظامي شهر رودهن با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار رودهن صبح امروز برگزار و از زحمات آنان تجليل به عمل آمد. شهردار رودهن در اين مراسم ضمن تبريك هفته ناجا اظهار كرد: مقوله امنيت از مطرح ترين و […]

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر و شهرداري رودهن: مراسم تجليل از كاركنان نيروي انتظامي شهر رودهن با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار رودهن صبح امروز برگزار و از زحمات آنان تجليل به عمل آمد.
شهردار رودهن در اين مراسم ضمن تبريك هفته ناجا اظهار كرد: مقوله امنيت از مطرح ترين و مهم ترين دغدغه هاي دولت مردان در جوامع انساني در هر دوره زماني بوده است،امنيت كشور مرهون زحمات و تلاش هاي خالصانه شما بزرگوران نيروي انتظامي است.
مهندس كچويي افزود:نيروي انتظامي رعايت حقوق شهروندي را در دستور كارجدي خود قرار داده است ،لذا با رعايت اين اصل مي تواند وظيفه ذاتي خود را در ايجاد نظم و انظباط اجتماعي به درستي عمل كند.
وي امنيت و آسايش مردم را ثمره كوشش و تلاش شبانه روزي پليس عنوان كرد و گفت: فداكاري ماموران انتظامي در خدمت رساني به شهروندان و ارتقاي امنيت پايدار بسيار ارزشمند و قابل تقدير است.
همچنين در ادامه مهندس امجدي عضو شوراي اسلامي شهر نيز ضمن تشكر از زحمات نيروي انتظامي خواستار برقراري امنيت بيشتر و همچنين افزايش گشت هاي شبانه الخصوص محلات قديمي رودهن (بلوار شريعتي- مدرس و…)شد.
مهندس امجدي افزود:هفته نيروي انتظامي يادآور دلاوري ها، ايثار و فدا كاري هاي مجموعه پرسنل شجاع نيروي انتظامي در عرصه هاي مختلف و وعدگاه تجلي يكسال خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ايران در سازمان خدوم ناجا است.
وي گفت: بدون شك، پيشرفت تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار ، بستري امن ، سالم و با آرامش را طلب مي كند تا در سايه اين امنيت ، فعاليت ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا ميكند.

 

 

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.