امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

دیدار رئیس شورای شهر و شهردار رودهن با ۲ کودک رودهنی

دیدار رئیس شورای شهر و شهردار رودهن با ۲ کودک رودهنی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: پیرو در خواست دو دانش آموز ۸ و ۱۳ ساله به نامهای متین و مهدی از خیابان دانشگاه علمی کاربردی از شهردار رودهن مبنی بر رفع مشکلات انتهای این خیابان  ، رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس کچویی شهردار و جمعی از نمایندگان مردمی برای […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن: پیرو در خواست دو دانش آموز ۸ و ۱۳ ساله به نامهای متین و مهدی از خیابان دانشگاه علمی کاربردی از شهردار رودهن مبنی بر رفع مشکلات انتهای این خیابان  ، رئیس شورای اسلامی شهر و مهندس کچویی شهردار و جمعی از نمایندگان مردمی برای دیدار این دو کودک در محل حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات این اهالی قرار گرفتند .

در این دیدار رئیس شورا و شهردار با متین و مهدی گفتگوی صمیمانه داشتند و قول مساعد دادند تا هر چه زودتر نسبت به ساماندهی موقت این خیابان اقدام شود و در سال ۹۶ و بعد از اتمام فصل سرما عملیات آسفالت این خیابان و همچنین نصب ۲ عدد سطل زباله در این خیابان جانمایی گردد .

در پایان این دیدارمهندس کچویی شهردار، هدایایی به عنوان یاد بود به این دو دانش آموز اهدا کردند .

متن نامه درخواستی متین ۸ ساله و مهدی ۱۳ ساله از شهردار رودهن

شهردار محترم رودهن

سلام

من و برادرم دانش آموز هستیم هر روز که از مدرسه برمی گردیم کفشها و لباسهایمان گلی می شود . وقتی از سرویس پیاده می شویم مادرم میاد دنبالمون او هم کفشاش گلی می شود وقتی به بابام می گم تا کی باید توی این گل ها بیاییم بابام میگه آقای شهردار آدم خوبیه حتما نمیدونه کوچه ما خراب و گلیه وگرنه حتما دستور میده آسفالت کنند . از شهردار محترم تقاضا می کنم به خواسته ما توجه کنند .

با تشکر

متین و مهدی  –  شهرک فرهنگیان انتهای علمی کاربردی

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.