امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رودهن برگزار شد

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رودهن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : راهپییمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور و راس ساعت ۱۱ با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بخش رودهن با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزم راسخ خود را برای حمایت از نظام و حفظ دستاوردهای آن به نمایش […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : راهپییمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور و راس ساعت ۱۱ با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بخش رودهن با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزم راسخ خود را برای حمایت از نظام و حفظ دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند .

در راهپیمایی دیروز مردم بخش رودهن در لبیک دوباره به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده خود به دنیا نشان دادند که پشتیبان نظام هستند .

در این مراسم حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بسیار پر شکوه و گسترده تر از سالهای قبل برگزار شد و مسیر میدان سپاه تا مصلی نماز جمعه این شهر مملو از حضور راهپیمایان به ویژه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بود .

راهپیمایان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله و دهها شعار دیگر بار دیگر عزم و اقتدار ملت ایران را در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار به نمایش گذاشتند .

در پایان این آیین باشکوه راهپیمایی ضمن به آتش کشیدن پرچم های آمریکای جهان خوار و رژیم صهونیستی غاصب ، قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن خوانده شد که مردم با فریادهای الله اکبر مهر تایید بر بند بند آن زدند .

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.