امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن از مرکز علمی کاربردی شهرداری رودهن به مناسبت روز دانشجو

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن از مرکز علمی کاربردی شهرداری رودهن به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:به مناسبت شانزدهم آذر ماه روز دانشجو اعضای شورای شهر و مهندس کچویی شهردار از مرکز علمی کاربردی شهرداری رودهن بازدید و ضمن تبریک این روز به دانشجویان . اساتید.مدیریت و پرسنل در جلسه ای پیرامون مسائل و مشکلات این مرکز بحث وبررسی گردید. همچنین سرپرست […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن:به مناسبت شانزدهم آذر ماه روز دانشجو اعضای شورای شهر و مهندس کچویی شهردار از مرکز علمی کاربردی شهرداری رودهن بازدید و ضمن تبریک این روز به دانشجویان . اساتید.مدیریت و پرسنل در جلسه ای پیرامون مسائل و مشکلات این مرکز بحث وبررسی گردید.

همچنین سرپرست دانشگاه از تعداد و پذیرش دانشجویان گزارشی ارائه گردید و مقرر شد جلسات هماهنگی با مدیران مرکز و اعضای شورا و شهردار بصورت مستمر برگزار شود.

در حاشیه این مراسم مهندس کچویی شهردار ضمن تبریک این روز به دانشجویان اظهار کرد:

آرمان گرايي در طول دوران مبارزات دانشجويان اين مرز و بوم به عنوان يك شاخصه مهم مايه بركات و ثمرات فراواني بوده است. ۱۶ آذر كه نشان از پايمردي و ايستادگي دانشجوي مسلمان در برابر نظام سلطه دارد ياد آور رشادت دانشجوياني است كه سينه خود را در برابر تيرهاي استعماري دشمن سپر كردند و در گذر زمان فرياد ضد استكباري ملت ايران را به گوش جهانيان رسانده اند.

 

دانشجو به عنوان یک متفکر فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشورمی باشد و امروزه نیروی انسانی عالم و آگاه، از مهمترین شاخصه های توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی  و اهداف مطالبه گر است.

 

اینجانب روز ۱۶ آذر ماه را که بعنوان روز دانشجو ثبت شده است به تمامی اصحاب علم و اندیشه و همه دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان شهر رودهن تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان موفقیت همه دانشجویان تلاشگر را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون خواستارم.

dsc_8040

dsc_8042

 

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.