امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

نخستین یادواره ۱۲ شهید ورزشکار بخش رودهن

نخستین یادواره ۱۲ شهید ورزشکار بخش رودهن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : نخستین یادواره ۱۲ شهید ورزشکار بخش رودهن با حضور سردار آجرلو رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه – امام جمعه محترم شهر رودهن – اعضای شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار – بخشدار و دیگر مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : نخستین یادواره ۱۲ شهید ورزشکار بخش رودهن با حضور سردار آجرلو رئیس سازمان تربیت بدنی سپاه – امام جمعه محترم شهر رودهن – اعضای شورای اسلامی شهر رودهن – مهندس کچویی شهردار – بخشدار و دیگر مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد .

سردار مصطفی آجرلو در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار رودهن اظهار کرد :در تمامی مراسم‌ها و یادواره گفته شده است مدیون شهدا هستیم و بهترین جمله ای که تا به حال شنیده‌ام همین است .

وی ادامه داد: علاوه بر شهدا ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم که فرزندان خود را راهی میدان‌های جنگ کردند تا از ملت و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

مسوول تربیت بدنی سپاه خاطرنشان کرد: مثل این است که بگوئیم دین اسلام مهم‌تر است یا ائمه اطهار(ع) و مطمئن باشید ائمه اطهار(ع) هر فعالیتی کردند برای دین اسلام انجام دادند.

وی افزود: شهدا کاری کردند که هر کسی توان‌ آن را ندارد و هر فردی به خودش اجازه نمی دهد روبروی توپ و تیر قرار بگیرد اما ما نوجوان و جوان‌هایی داشتیم که بدون هیچ‌گونه تردید با دشمنان روبرو می‌شدند

آجرلو گفت: خانواده شهدا در رده بالایی قرار دارند زیرا که آنها بودند که‌ تمام تلاش خود را کردند و با جرات بسیار فراوان فرزندان خود را برای دفاع از نظام روبروی توپ های دشمن اعزام کردند .

وی با اشاره به لزوم حفاظت از دین افزود: دین خدا مهمترین مساله ما است و برای حفاظت از دین بود که‌ با دست خالی با عراقی جنگ کردیم که تنها نبود و ابر قدرت های دنیا پشت عراق ایستاده بودند تا ایران را از بین ببرد.همانطور که امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی نسیمی از اسلام ناب محمدی(ص) بود و باید از حریم خداوند یعنی اسلام دفاع می کردیم.

مسوول تربیت بدنی سپاه اضافه کرد: ایرانی ها سرفرازترین ملت دنیا هستند و همه باید به خود ببالیم که رسم و شیوه ائمه اطهار(ع) را پیش گرفتیم و شروع‌کننده هیچ جنگی نبودیم.

وی اذعان داشت: صدام اولین تیر را شلیک کرد و اعلام داشت سه روزه تهران را تصاحب می کنیم اما با دلاوری‌های بزرگ‌ رزمندگان نه تنها این امر محقق نشد بلکه همانند همیشه و به یاری پروردگار این جنگ به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام شد

آجرلو ادامه داد: ۳۰‌ سال است ناو آمریکا در خلیج فارس است اما هیچ گاه جرات نکرده است یک حرکت اضافی انجام دهد و همه این‌ها به دلیل آرامش کشور است که به شجاعت و درایت مقام معظم رهبری و رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی برمی‌گردد.

در این مراسم که به همت ستاد یادواره شهدای بخش رودهن و اداره ورزش و جوانان رودهن برگزار شده بود از خانواده معظم این شهدا تقدیر به عمل آمد .

dsc_6999 dsc_7032 dsc_6993

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.