امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

راهپیمایی با شکوه روز ۱۳ آبان در رودهن برگزار شد .

راهپیمایی با شکوه روز ۱۳ آبان در رودهن برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : همزمان با سراسر کشور ، مراسم یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی استکبار جهانی صبح امروز و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین شهر رودهن برگزار شد . شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن : همزمان با سراسر کشور ، مراسم یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی استکبار جهانی صبح امروز و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین شهر رودهن برگزار شد .
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار بر مبارزه با زیاده خواهی استکبار جهانی برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند .
دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان شهر رودهن که از میدان سپاه تا زمین فوتبال شهدا برگزار شد ، با حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و دست نوشته هایی با مضامین مقاومت در برابر استکبار جهانی ، بر تداوم راه شهدای انقلاب به ویژه شهدا ی دانشجو و دانش آموز تاکید کردند .
در پایان مراسم پس از قرائت قطعنامه پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد .
مهندس کچویی شهردار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار کرد:سيزده آبان از جمله روزهاي درخشاني است كه در تاريخ انقلاب اسلامي همواره مانند خورشيد تابان مي‌د‌رخشد و مايه سرسبزي و افتخار ملت سرافرازمان است.
يوم ا… ۱۳آبان نماد مبارزه با استعمار خارجي در كنار مبارزه با استبداد داخلي است و فرصتي براي نمايش همبستگي و اتحاد ملت قهرمان ايران فراهم نموده تا با حضور پرشور و باشكوه، همدلي و همزباني ملت بزرگ ايران اسلامي را به تمام جهانيان نشان دهيم.
وی افزود :سيزده آبان روزي است كه فرزندان هوشيار و آگاه اين مرز و بوم به جهانيان نشان دادند كه با تأسي از نهضت جاودان كربلاي حسيني و رهبري امام شهيدان در برابر هر طاغوتي مي توان ايستاد و با پايمردي و وحدت و انسجام، دسيسه هاي استكبار را به خاك مذلّت كشاند و اين روز را براي آيندگان بعنوان روز ملي مبارزه با استكبار جهاني تثبيت كرد .
مهندس کچویی گفت:در اين روز سه واقعه مهم تاريخي رخ داد : تبعيد بنيانگذار جمهوري اسلامي(۱۳آبان ۱۳۴۳)،شهادت دانش آموزان استقلال طلب (۱۳آبان ۱۳۵۷) ، تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان هوشيار (۱۳آبان ۱۳۵۸) كه بي شك هر كدام از آنها نقش بسزايي در شكل گيري، تداوم و حركت توفنده انقلاب اسلامي داشته و ملت بزرگ آن را فراموش نخواهد كرد.

dsc_6933 dsc_6823 dsc_6946 dsc_6912 dsc_6905 dsc_6873

 

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شورای اسلامی شهر رودهن است.